מצוינות בשרות

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), מקיים זו השנה ה- 15 את התחרות הנחשבת לתחרות המובילה בישראל בתחום של שירות וחווית לקוח ובכך היא מהווה אבן שואבת לחברות מובילות ממגוון רחב של תחומים, המשתתפות בה באופן קבוע ומציגות את מהלכי השירות וחוויות הלקוח המשמעותיים שהובילו לאורך 3 השנים האחרונות.

 בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי B2C"

במקום הראשון זכתה חברת פזגז, עם המהלך "ממשחק חוץ למשחק בית", במקום השני זכתה HOT עם המהלך "משהו טוב קורה בשירות של HOT – השירות כשותף אסטרטגי" ובמקום השלישי זכתה כלל חברה לביטוח, עם המהלך "הסוכן כלקוח ושותף".

 בקטגוריית "פשטות בשירות"

במקום הראשון זכתה כלל חברה לביטוח עם המהלך "תהליך פדיון כספים", במקום השני זכתה פזגז עם המהלך "פשוט בשירות" ובמקום השלישי זכתה HOT עם המהלך "משהו טוב קורה בשירות של HOT – פשטות בשירות".

 

החברות הזוכות נבחרו לאחר תהליך בחינה ארוך ומעמיק של הפרויקטים שהוגשו על ידן לוועדת השופטים של התחרות שמנתה מעל 60 שופטים, ביניהם מנכ”לים, סמנכ”לי ומנהלי שירות, נושאי משרות בכירות בארגונים, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה. כל עבודה נבחנה על ידי 6-10 שופטים, במקביל לסקר לקוחות שנערך ובו דירגו הלקוחות את השירות אותו הם מקבלים מהחברות שהתמודדו.

לדברי עידית משה, מנהלת המרכז הישראלי לניהול, “תחרות המצוינות בשירות התקיימה זאת השנה ה-15 ומהווה מדד חשוב ומרכזי בתחום השירות וחוויית הלקוח עבור החברות המשתתפות, אשר משקיעות משאבים רבים בהעלאת רף המצוינות עם התגברות התחרות בתחום בין החברות הנלחמות על כל לקוח".

לפני שאנו מתחרים כלפי חוץ, חשוב לנו להציב את נושא השירות וחווית הלקוח בראש סדרי העדיפות וזאת מתוך הבנה כי חווית הלקוח בעידן הנוכחי היא אחד הגורמים העיקריים להצלחת חברות וארגונים.
אצלנו בפזגז,  חווית שרות מעולה מהווה כלי אסטרטגי מרכזי בהשגת היעדים העסקיים של הארגון.

מהפכת השירות הגיעה לשוק הגז!

פזגז, החברה שמובילה את המהלך!

עם יד על הלב, חשבון הגז הוא זה שאנחנו הכי פחות מתייחסים אליו מבין כל חשבונות הבית. למה? הפכנו לצרכנים כל כך נבונים בכל תחומי החיים, ועכשיו הגיע הזמן שגם בגז נקבל את השירות שמגיע לנו. מדד מרקטסט עשה בשבילנו את העבודה ויצא לברר באיזו חברה נמצאים הלקוחות המרוצים ביותר.

להמשך צפייה וקריאה לחץ כאן