לקוחותינו מספרים

אתי מ. פתח תקווה

הנידון:  גברת תמר וקנין
ברצוני לשבח את הגברת תמר על התנהלותה ומסירותה המדהימה.
תמר מגלה המון סבלנו, מקצועיות, אדיבות אכפתיות וחמימות.
הרגשתי שאני בידיים טובות ושיש מענה לכל בקשה או טענה.
לצפייה במכתב לחץ כאן
 
  |  
לצפייה במכתב לחץ כאן

אסנת ר. רמת גן

שלום רב,
אני רוצה להביע את תודתי על השירות הטוב שקיבלתי השבוע (9.2.12) מאחד מנציגיכם, חיים מורד, שהגיע לביתי לבדוק את מערכת הגז. חיים הגיע במועד שנקבע, היה אדיב וענייני, ענה על כל שאלותי, מצא את התקלה (הכיריים שלי היו זקוקים לתיקון) ואף סייע לי במציאת פתרון מהיר ויעיל.
אני מופתעת לטובה מהמקצועיות והאדיבות של נציגכם מכיוון שבעבר היו הדברים שונים ולא השביעו את רצוני. כלקוחה ותיקה של חברת "פזגז" כתבתי לכם לפני כארבע שנים מכתב תלונה על שירות לקוי מצד נציגיכם. אני שמחה לציין את השיפור הגדול שחל ומקווה שנציגכם חיים מורד הוא דוגמה לשאר נציגיכם.
תענוג לגלות שיש שיפור ואפשר להגיד בפה מלא תודה.
לצפייה במכתב לחץ כאן
  |  
לצפייה במכתב לחץ כאן

אבנר צ. תל אביב

הנדון: תודות על שרות טכנאי
בתאריך 26 לינואר 2012 בעקבות פנייתי בעניין תקלה, ביקר בביתי טכנאי של פזגז בשם בן דוד רפאל.
אני רוצה להודות על השירות המהיר של פזגז בעניין הפניה בכלל, ובמיוחד על השירות האדיב
והמקצועי של הטכנאי בן דוד רפאל.
לצפייה במכתב לחץ כאן
 

יעקב ג. באר שבע

הנדון: מכתב תודה 
ברצוני לשבח את השירות הטוב אשר קיבלתי ממר הרוש רפאל: שירות מקצועי, אדיב, עם חיוך, הסברים מפורטים לגבי הברז החדש בקיצור תענוג.
אני מברך את חברתכם על בחירת / העסקת איש שירות מעולה כמו רפאל.
לצפייה במכתב לחץ כאן
  |  
לצפייה במכתב לחץ כאן

מאיר ל. גדרה

מכתב תודה לאתי דבורה מנהלת סניף רחובות 
ברצוני לשבח את פועלה של אתי במהלך השנים שאני כלקוח מכיר אותה, תמיד קשובה ועם חיוך גם בטלפון וגם כאשר מגיעים למשרד זוכים ליחס אדיב ולמתן פתרונות מידיים.
הסבלנות והאופן בו היא מטפלת במשברים ראוי להערצה וכן ירבו העובדים שבשבילם העבודה היא מה שהיא בשבילה.
לצפייה במכתב לחץ כאן
  |  
לצפייה במכתב לחץ כאן

אורלי מ. הרצליה

הנדון: מכתב תודה 
ברצוני להודות לכם על טיפולכם המהיר בבקשתי לקבלת גז.
עקב תקופה קשה שעברה משפחתי וכיוון שהיינו טרודים בעניינים אחרים לא שמנו לב שנגמר לנו הגז, לפני שבוע נפטר גיסי והיום זו הסעודה ואנו זקוקים לבלון גז בדחיפות לשם הכנות לאזכרה.
אתמול התקשרנו בבוקר לסניף השרון והשארנו הודעה על בקשה דחופה לגז, חזרו אלינו בשעות הצהריים ודיברו עם אימי שעוברת תקופה לא קלה ועקב דין ודברים לא נעים נותקה השיחה ונרשמה הזמנה רק ליום ג' הקרוב.
בעקבות פנייתי אלייך הועברתי ללאה מסניף השרון שטיפלה בי באדיבות רבה ובמסירות בכדי לסייע לנו בשעתנו הקשה ואף טרחה להתקשר למחלק הגז (דרור) בכדי לתאם איתו את המסירה, דרור אישר שבשעה 12:00 נקבל את הבלון.
אני מודה לך וללאה בשם משפחתי ובעקבות התקרית אתמול ולאור שיחתי עם לאה אני שמחה לדעת שיש גם אוזן קשבת ושירות אדיב ומסור בחברת פזגז.
לצפייה במכתב לחץ כאן
  |  
לצפייה במכתב לחץ כאן

רות מ. אשדוד

הנדון: מכתב תודה לעובדי השירות משה מורל ושרון כהן
בתאריך 18.04.2014 יום שישי הייתה תקלה במערכת הגז בביתנו ברח' הפיקוס 3 ניר גלים.
התקשרנו לחברתכם, המענה היה מהיר וענייני ולאחר מס' דקות הגיע טכנאי. 
לצפייה במכתב לחץ כאן
 
  |  
לצפייה במכתב לחץ כאן